תשובה אחת
את תצטרכי להגיד לה, תזכרי זאת לא אישה זרה זאת אימא שלך היא ראתה אותך ביום שבו נולדת היא מכירה ואוהבת אותך, חוץ מי זה פשוט תגידי לה היא תביא לך מה שצריך ותסביר לך מה לעשות. אל תתביישי לדבר איתה על זה
באותו הנושא: