7 תשובות
הוא עוזר לך בבעיות שלך, ונותן לך עצות, משתפים אותו בבכל והוא עוזר לך..
לא עוזר בכלום.
את רק מספרת לו את מה שעובר עליך, ואז אומר "אהמ" ומהנהן.
שואל שאלות חופרות ומעצבנות וכותב את הכל ביומן שלו.
אנונימית
הוא פשוט מדבר איתך על דברים מסויימים וגורם לך להרגיש טוב.
אבל אני לא ממליצה זה לא עוזר בכלום וזה סתם יקר...
הוא מנתח את הדברים שהאדם מספר ועוזר לו לראות את הדברים מעוד נקודות מבט.
אמור לעזור בבעיות נפשיות, מצבי מצוקה ולחץ, משברים רגשיים.
אם הוא תמיד עוזר, קשה לדעת מראש. יש מקרים שכן, אחרים מתאכזבים.
הוא נותן לך עצות, עוזר לך בבעיות, ודברים כאלה..
לפני כמה שנים הלכתי לפסיכולוג בגלל שאני ביישנית יותר מידי, משהו שנקרא אילמות מבחירה, משהו כזה..
;-; אבל הפסיכולוגית שלי עזרה לי. (: