6 תשובות
בואי לפרטי שפחי את הלב
תשמעי שירים עצובים..
תצעקי לתוף הכרית והשאר כבר יצא מבטיחה
תשמעי שיר עצוב, או צפי בסרט עצוב, זה משחרר את הרגש.
או שתכתבי על דף את מה שקרה לך ומה מכאיב לך. זה ישחרר. אחר כך תקרעי את הדף לחתיכות. חיבוק♥
אם את רוצה לדבר בפרטי את יכולה:)
אם את רוצה לדבר בפרטי את מוזמנת (:
תשמעי שיר עצוב או תראי סרט עצוב אולי זה יעזור לך לשחרר הכול..