2 תשובות
בטח אתה משלם לחברה על האינטרנט. אם אתה מתנתק אתה נשאר רק עם מכשיר! לא שום דבר מעבר.. אתה יכול להתלונן בסלקום בטלפון ולדרוש להגיע לשימור לקוחות. מטרתן להשאיר לקוחות שרוצים לעזוב והם יוכלו לתת לך חבילה זולה יותר אם הכסף זה הסיבה..

זה כתוב בשפת זכר כי זה העתק הדבק משאלה שנשאלתי מידיד לפני כמה ימים..
שיהיה בהצלחה
אם אתה מתנתק מסלקום, אתה מתנתק מהכל - הסלולר, הגלישה, הכל. כולל חבילת הגלישה.
וזה כדאי לך כי במחיר שאתה משלם על חבילת הגלישה בסלקום אתה יכול לקבל בחברות האחרות גם שיחות ואסמסים בלי הגבלה..
אני עברתי לפני שבועיים להוט מובייל, ואני ממש מבסוט! וגם קיבלתי יחס ממש טוב מהם, ממש הופתעתי!
תתקשר לנציגה המקסימה שטיפלה בי, קוראים לה איילת, והיא נתנה לי מספר ישיר אליה בלי להמתין ובלי כלום, היא תעזור לך:
077-3150278
יש שם הטבה של עד 3 ג'יגה במהירות עד 42מגה, ואח"כ זה יורד (בשאר החברות זה אחרי ג'יגה אחד יורד).
ואני משתמש הרבה בגלישה הסלולרית.. מוריד משחקים, גולש באינטרנט באוטובוסים..
אני משלם 89 ש"ח לשיחות ואסמסים ללא הגבלה ואינטרנט ללא הגבלה. אני לא מתקשר לחול אבל מי שרוצה גם חו"ל ללא הגבלה יכול לקבל ב99 ש"ח..
רונן
באותו הנושא: