9 תשובות
חח אני התלהבתי אבל לא יצא לי להרגיש אותו כי הייתי בכיתה: (
( =
לי! רקדתי בגשם ^.^ פשוט איך ששמתי שיש גשם ( הייתי בשירותים כי היה לי קר._) יצאתי ורקדתי. d:
תהיי בטוחה שלא לי
חזרתי הביתה עם ג'ינס וסווצ'ר סחוטים ממים -.-
לי:)
איזה כיףף! אני מתה על החורף
לי «¢
רקדתי בו אבל אס סבתא כעסוש עלי « (
לי!
אני חולה על זה שיורד גשם, אבל תלוי מתי,
כי אני מתרטבת הרבה לפעמים...
גשם זה אח בנוזלל