9 תשובות
תהיי בטוחה שלא לי
חזרתי הביתה עם ג'ינס וסווצ'ר סחוטים ממים -.-
חזרתי הביתה עם ג'ינס וסווצ'ר סחוטים ממים -.-
לי:)
איזה כיףף! אני מתה על החורף
לי «¢
רקדתי בו אבל אס סבתא כעסוש עלי « (
רקדתי בו אבל אס סבתא כעסוש עלי « (
לי!
אני חולה על זה שיורד גשם, אבל תלוי מתי,
כי אני מתרטבת הרבה לפעמים...
אני חולה על זה שיורד גשם, אבל תלוי מתי,
כי אני מתרטבת הרבה לפעמים...
גשם זה אח בנוזלל
לי! רקדתי בגשם ^.^ פשוט איך ששמתי שיש גשם ( הייתי בשירותים כי היה לי קר._) יצאתי ורקדתי. d:
לי היה כיף!
חח אני התלהבתי אבל לא יצא לי להרגיש אותו כי הייתי בכיתה: (
באותו הנושא: