3 תשובות
ברובים... ויש הבדל.
רובה.
צירפתי תמונה של אקדח לדוגמה שתביני
צירפתי תמונה של אקדח לדוגמה שתביני
קישורים מצורפים:
רובה זה הארוך הזה ששמים כמו חגורה כזאת באלכסון... כמו הזה של הגיטרות
ואקדח זה יותר קטן, ושמים בחגורה הרגילה נראה לי (אני לא בטוחה איפה)
ונראה לי שמשתמשים בשניהם, למרות שברובים בטוח משתמשים
ואקדח זה יותר קטן, ושמים בחגורה הרגילה נראה לי (אני לא בטוחה איפה)
ונראה לי שמשתמשים בשניהם, למרות שברובים בטוח משתמשים
באותו הנושא: