3 תשובות
הרבה משתמשים גם בתבור
אנונימית
לא חושב שזה המקום הנכון לשאול
יש יחידות שמשתמשות בתבור, כפיר לדוגמה. תבור יותר טוב לשטחים בנויים ורוב מי שמשתמש בתבור הן חטיבות החי"ר שפועלות הרבה בשטח בנוי.