6 תשובות
או מצדה איזה נוסטלגייה.
תאכלס הכי כיף עם חברים אז סבבה כזה.
תאכלס הכי כיף עם חברים אז סבבה כזה.
תעלי בשביל הנחש. הוא ארוך ומייגע, אבל שווה כל שניה, בעיקר בזריחה.
אנונימית
לעלות רגלי מצד מערב של ההר-קל וקצר..
שביל הסוללה איני יודעת.. אם הוא בצד המע'-אם הוא בצד של הרכבל-אז זה מזרח.
שביל הסוללה איני יודעת.. אם הוא בצד המע'-אם הוא בצד של הרכבל-אז זה מזרח.
קשה וזה מה שעושה אותו יפה
בינוני... הייתי שם לפני חודש בטיול שנתי
אוקי. שביל הנחש ממש קשה.
באותו הנושא: