4 תשובות
את יכולה ללכת לדיאטנית בשביל דיאטת השמנה, יש דבר כזה!
קחי הכול בשמחה!
את מוזמנת לא להיות צומי
תודה מקרב לב
תאכלי קקי
ופיפי
תשמיני
מקווה שעזרתי !!!!!!!!!1
שואל השאלה:
מה צומי בזה בלהיות מקל?
אני ממש אבל ממש לא גאה בזה
ועוד אין לי שומן במקומות שאני צריכה סו בכלל...
אנונימי