12 תשובות
כדאי לבחור ססמא, סלוגן שמאפיים אותך ושידבר לחברים. למשל: "עניינים יזוזו עם נועה" או "נועה תנוע הרי זה ידוע". אפשר לחשוב על עוד. משפט קליט ונחמד.
אפשר לעשות פלקטים עם תמונה שלך - ששם את מסבירה למה כדאי לבחור בך. את ה"אותיות הקטנות" שמתחת לססמא שלך. כי את יוזמת, קשובה, אכפתית, עוזרת וכו'. להכין פלקטים גדולים למסדרון בית הספר וגם קטנים לשים בכל כיתה. את הקטנים את יכולה להדפיס במחשב.
אפשר לנפח בלונים ולרשום עליהם את השם והססמא, לתלות בכל מיני מקומות בבית הספר.
אם יש טייפ בבית הספר שאת יכולה לשים בהפסקות אפשר להקליט שיר נחמד עם הססמא שלך ולהשמיע מידי פעם.
בהצלחה, והכי חשוב - תעברי את זה ברוח טובה, תהני מהתהליך מהניסיון ומהדרך.
גמאאני מועמדת ! יש אתר שתוכלי לעצב בו. תיכנסי לבימי שלי : חנוווש=) ואני יסביר לך.
חנה
וואלה.. גם אני מחפשת, גם אני כיתה ה' וגם אני כבר מותשת... היו כמה רעיונות אבל כולם.. לא משהו... אשמח לעזרה... קוראים לי שרון אם מישהו יכול... להתאים משהו..
אניי!
תיכתבי: "יהיה פה ממש שיגעון אים תיבחרו בשרון"
או:"ab abc!
שרון שברה את השי! תיבחרו ולא תיתאכזבו"
את יכולה לימצוא משהו לי קוראים לי תפארת
תפארת
לשרון! תיקחי הרבה בלונים ותשימי אותם במקום בולט וליד תשימי שלט:"לוקחים את הבלון וכמובן- בוחרים בשרון" את זה תיכתבי גם על הבלון. תחמצאי לי משהו אני מיואשת..
תפארת.
פלוני!............
יש לי שאלה קוראים לי צאלה אני צריכה סלוגן קליט, תודה
mtkv
יש לי משהו לנועה ותפארת:
נועה-עדין מתלבט? בחר נועה כעת.
תפארת-כשתפארת בסביבה יש מסיבה
מור
קוראים לי שני אני בכיתה ה ושנה שעברה התמודדתי ולא הצלחתי פליז תנו לי עצות!
שני
שרון-שרון כאן ויאלה באלגן
אנונימי
קוראים לי קארינה אני בכיתה ד
ואני לא יודעת מה לירשום בשלט
333811891
אתן לכם כמה דברים לכולם:
______ (שמכם) למועצה אחלה המצלה

כולם היום בוחרים נכון את ___ (שמכם) לניצחון

_____ (שמכם) לניצחון זה הדבר הנכון

______ (שמכם) לשלטון ואף אחד לא במקום התחתון
מקווה שעזרתי לכולם:):)
לא עיינינכם כפרות :) :)
סליחה, המלצה לא המצלה...
לא עיינינכם כפרות :) :)
באותו הנושא: