6 תשובות
יכול להיות שאת/ה רואה את זה בצורה כזאת והילדה בכלל לא מגעילה.. אה ויש מלא בנות מגעילות שהן יותר מוכשות אליהן ילדים בגלל שאם הרבה ילדים מתחברים לאדם אחד אז עוד אנשים ירצו להיות איתו ויותר התחברו אליו
חוץ מזה עדיף לך כמה חברים טובים מאשר מיליון צבועים
ככה זה אצלי, לילד הכי חרא שבעולם והוא מתנהג גרוע יש לו יותר חברים ממני.

כנראה זה בגלל שיודעים שאם לא יעשו משהו בשבילה היא תעשה משהו
מצטרף לשאלה
שואל השאלה:
אני מכיר את הילדה הזאת טוב מאוד והיא לא יכולה בלי להעליב..
כולם נותנים לה יותר ''יחס'' בגלל שדוד שלה הוא ראש העיר.
המורות נותנות לה זכויות ולא מעירות לה ולכולם כן,
יש לה אולי רק 2 חברות שהם לא צבועות
וכל השאר מפחדות ממנה.. אז כיאלו מה הקטע?
אז מה דוד שלה ראש העיר אפשר לחשוב
זה ממש לא הוגן שהיא יכולה לעשות מה שבאלה
ואחרים לא. מה אני לא צודק?
שואל השאל
אתה באמת חושב שלילדה המגעילה יש חברים אמיתיים שיעזרו בשעת צורך?
ככה זה אנשים כדי לקבל יחס צריך למשוך אותו בכוח ונחמדים לא נוטים לעשות את זה…