2 תשובות
זה נשמע לי כמו התייבשות.. אז לשתות מים.. צירפתי קישור שיש שם סימפטומים של התייבשות ודרכי טיפול אבל אני לא בטוחה שזה זה
אם זה בבית, והמצב לא כזה גרוע. מטפלים בזה עם כדורים,
אבל בגלל שהלחץ דם נמוך, מומלץ ללכת לרופא או לבית חולים. ושם מטפלים בזה עם אנטיביוטיקה, ותרופות מיוחדות שמעלות את לחץ הדם.
באותו הנושא: