10 תשובות
ברד
אנונימי
זה ברד ותתחילו להפנים לא יורד בארץ שלג חוץ מאולי בירושלים
יורד, לפי מה שבת דודה שלי אמרה...
מצטרפת לשאלה..
לא יורד: (
יש ברד... חבל שכך...
ירד שלג באזור יפאורה בצהרים, עכשיו זה ברד.
ירד ברד.. אבא שלי סיפר לי שהשלג האחרון פה היה לפני חמישים שנה חח אז אין סיכוי בעולם שירד פה שלג שוב..
זה ברד בכמויות גדולות שנראה כמו שלג.. בפארק המדע וכפר גבירול ירד מלא
היה שלגג אבל לא להרבה זמן וגם רק באזורים מסויימים