5 תשובות
תשימי שם פקק (בצחוק כמובן)

אין מה לעשות זה קורה לכולם
אנונימי
אז מה אחותי חח... מי שם?
תפליצי מתוך שינה ותהני... זה טבעי... ומי שיגיד שזה לא מנומס תרימי רגל, תשחררי טיל זילזאל ותעיפי אותו החלון

נ. ב. אי אפשר לעשות משהו נגד זה, זה טבעי.
תגידי להם ששמעת אותם מפליצים גם מתוך שינה.. בכול זאת הם יושנים חחח ואת גם לא יודעת שזה נכון
חחח את לא יכולה לעשות כלום3: אבל למי אכפת להפליץ זה טבעי ואין בנאדם שלא מפליץ אין לך מה להתפדח מזה
אין מה להתבייש זה דבר טבעי
וטבעי זה הכי טוב חחח,