20 תשובות
אתה הולך להישאר בב"ס אחרי ב"ס ולספר למנהלת, תהייה הבוגר פה.
השאלה היא אם אתה מביא סכין כדי לדקור או כדי שהם יעזבו אותך? אתה באמת מוכן לקחת על עצמך את האחריות של לגרום לאדם אחר נכות, פציעה קשה או מוות כשאתה יכול פשוט ללכת למישהו שיטפל בזה? וגם אם זה יצליח לך והם ילכו משם, נראה לך שהם לא יחזרו ביום אחר? שלא לדבר על זה שאתה מסתכן בפגיעה בעצמך. תהיה הגיוני, אל תיכנס לזה, תמצא משהו אחר לעשות
אנונימי
מאיפה אתה אני אבוא לעזור לך?
שואל השאלה:
אם אני יילך יגיד למישהו אז ייצא לי שם של מלשין זה לא הולך ככה
אנונימי
אתה מעדיף לדקור, שירביצו לך או לצאת מלשן?
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה אני מעדיף לדקור אותם האמת אבל לא משנה נסתדר כבר
אנונימי
איזה לדקור אותם?! אתה לא לא יודע על מה אתה מדבר! אתה לא יודע מה יהיו התוצאות של זה. תחשןב רגע בהיגיון לפני שתעשה דברים! אנע מניחה שיש לך שכל, תשתמש בו.
אז ייצא לך שם של מלשן-סו וואט? להסתכן בלדקור מישהו זה יותר טוב?! נו באמת! תלך להנהלה זו העיצה הכי נורמלית שאפשר לקבל. אל תכנס לדברים מסובכים מזה תעשה טובה..
אנונימוס
עזבו ניראלי ערס -,-
אנונימיתתתת
תריב איתם מכות כמו גבר אל תהיה הומו ותלשין.. אבל אל תהיו עם סכינים וזה זה כבר מסוכן! תיקח אחריות למה שאתה עושה..
שמע לידקור אתה תצא טמבל וזה לא יעזור לך בכלום אז תקשיב ותקשיב לי טוב אז מה שתצא מלשן חמוד מאיימים עליך! שים אליהם זיין ולך תגיד למכנך/ת או למנהל/ת
עדיך מאפשר שתידקור מישהו ותהרוג ואז אתה תוכל להיכנס לכלא או ההורים שלך מה אתה מעדיף? ואחרי שתיגדל אתה תצתער על זה כל החיים שלך וככה החיים שלך נהרסים בשניה מי זה שאתה דוקר מיששהו יטמבל תקשיב לאחרים אל תדקור תלך למישהו מבוגר ותבקש עזרה אני לא מבינה את העם הזה ביכלל! תחשוב עם השכל שלך קצת!
לך איתם מכות בלי סכין בלי כלום תקבל מכות ותקבל כמו גבר
"תהיה גבר" זה להיות גבר? לחטוף מכות מכמה על אחד? עדיף שתסתמו
לא יודע מה עשית שהם רוצים להרביץ לך.. אבל תעיף תסכין כי אתה תהרוס לעצמך..
תהיה *בוגר* תנסה להתנצל על מה שלא עשית נסה לדבר איתם... דבר עם המחנכת מנהלת הם יעזרו לך.. בהצלחה
אל תלך! תגיד למישהו מבוגר, כשתיהיה גדול אתה תגיד תודה על זה
אם לא תעשה את זה עוד יכולים להרוג אותך או לגרום לך לנכות
אבל תגיד להורים שלך מתי אתה חוזר תמיד כדי שיתקשרו ויבדקו אם הגעת הביתה כי הם יכולים להרביץ לך בדרך הביתה או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
הבלשנתי עליהם נראה מה יהיה בהמשך
אנונימי
זה טוב שהלשנת עליהם, אולי תיקרא 'פחדן' 'מלשין' 'שטינקר', אבל את תתייחס זה לטובתך.
זה מעןלה ש'הלשנת' עשית את המעשה הנכון!
אנונימית
שואל השאלה:
אני גאה בעצמי!
אנונימי
אתה צריך להיות. כל הכבוד! אלימות (ועוד עם סכין!) זו ממש ממש לא הדרך לפצור בעיות. שמחה שעשיצ את המעשה הנכון!
אנונימית
תביא תרסיס פלפל! מנסיון שזה עוזר.. בלי אלימות.. ישר..
אני הלכתי לאותו ילד התקרבתי אליו וביקשתי "סליחה" והיינו קורבים טיפה אז זה היה הזדמנות לרסס אותו.

אתה יכול גם לקנות את המייכלים האלה של הספריי הזה ולמלות את זה במים... לא יודע איך קוראים לזה.. נראה לי שפריצים *_*

עוד רעיון אתה יכול לנעול את הבית וכשהם הורסים לך משהו מבחוץ.. יעני מבית תצא החוצה ותאיים אליהם עם תרסיס צבע.. אבל רק תאיים! אם הצבע הזה נוגע בגוף שלהם וזה נשאר לכמה זמן יקרה נזק רציני...

ועוד רעיון כשאתה לבד בבית תנעל את הבית תיקח קרש רחבה מאוד ותדביק לשם מסמרים. "תזמין" אותם להיכנס לבית ואם זה לא עובד.. יש את תרסיס פילפל...

ואם כל אלה לא עובדים תיקח משהו מהרחוב.. ואני רציני..

בהצלחה אבל אני במקומך לא הייתי עושה כלום פשוט שם עליהם זין יושב בבית ורואה טלוויזיה.. למה מי הם?!
מאיפה אתה?! שווה ללמוד אומניות לחימה! אני כבר 3.5 שנים בזה ( התחלתי בגלל סיפור ארוך! )
זה עוזר וזה כיף וגם אפחד לא יגע בך!