3 תשובות
בת 12 170.
אתלא אנורקסית.. אני בת 13 שוקלת 40 ק"ג 1.60 ואני לא אנורקסית (:
זה מאוד לא בריא. יש הרבה מחלות בגלל תזונה לא נכונה, ואנורקסיות נחשבת תזונה לא נכונה. כדאי שתעלי כמה ק"ג.