4 תשובות
כלום. את צעירה מדי את רק בת 13. תתרכזי בליהנות מהחיים
שואל השאלה:
כן אבל אני לא רוצה לחכות הרבה זמן
כן אבל אני לא רוצה לחכות הרבה זמן
אבל בשביל מה את צריכה דוגמנות? כדי לקבל תשומת לב? כדי להיות מפורסמת?
את לא צריכה את זה. את רק בת 13 ובכנות ובלי להעליב שבגיל הזה הדעה שלך משתנה המון פעמים. תאמיני לי. עוד שנה את בכלל תשכחי שרצית להיות דוגמנית והרעיון ייראה לך רעיון רע.
תסיימי בית ספר ואז תחליטי ותראי אם את באמת רוצה לדגמן.
חבל להעמיס לעצמך על החיים בגיל כזה צעיר
את לא צריכה את זה. את רק בת 13 ובכנות ובלי להעליב שבגיל הזה הדעה שלך משתנה המון פעמים. תאמיני לי. עוד שנה את בכלל תשכחי שרצית להיות דוגמנית והרעיון ייראה לך רעיון רע.
תסיימי בית ספר ואז תחליטי ותראי אם את באמת רוצה לדגמן.
חבל להעמיס לעצמך על החיים בגיל כזה צעיר
כן אם את רוצה את צעירה מידי ואת לא תכולי להתמודד עם זה תחכי לגיל 17 בערך ותתחילי.
אנונימי
באותו הנושא: