9 תשובות
שואל השאלה:
הפסוק הראשון - "צדיק באמונתו יחיה" (לא יודע איפה זה כתוב ובאיזה הקשר)
הפסוק השני - "איש הישר בעינו יעשה" - שזה כתוב בתנך כתיאור על תקופה שלא היה מלך בישראל וכל אחד עשה מה בא לו - וזה פסוק תיאור של תקופה!
וחילונים לקחו פה מילה ושם מילה והמציאו פסוק חדש שמתאים להם
לקחו את המילה "איש" דחפו אותה לפני "באמונתו" ו וואלה יצרו להם פסוק שמתאים להם לצפצף עם זה..
לא מעצבן?
אז מהיום תפסיקו להשתמש בזה
אוקי?
הפסוק הראשון - "צדיק באמונתו יחיה" (לא יודע איפה זה כתוב ובאיזה הקשר)
הפסוק השני - "איש הישר בעינו יעשה" - שזה כתוב בתנך כתיאור על תקופה שלא היה מלך בישראל וכל אחד עשה מה בא לו - וזה פסוק תיאור של תקופה!
וחילונים לקחו פה מילה ושם מילה והמציאו פסוק חדש שמתאים להם
לקחו את המילה "איש" דחפו אותה לפני "באמונתו" ו וואלה יצרו להם פסוק שמתאים להם לצפצף עם זה..
לא מעצבן?
אז מהיום תפסיקו להשתמש בזה
אוקי?
אנונימי
כמו שענו לך אנחנו לא משתמשים בזה בתור פסוק אלה בתור משפט
שואל השאלה:
אבל סתכל מאיפה הבאתם את זה זה משפט שהתחיל מעיוות
והרבה חילונים חושבים שזה פסוק! שכאילו מתיר להם לעשות מה בא להם כי ככה כתוב בתורה..
אתה מבין?
אבל סתכל מאיפה הבאתם את זה זה משפט שהתחיל מעיוות
והרבה חילונים חושבים שזה פסוק! שכאילו מתיר להם לעשות מה בא להם כי ככה כתוב בתורה..
אתה מבין?
אנונימי
אני נטורליסט למה שיהיה אכפת לי מה התורה מתירה לעשות זה פשוט משפט יפה אז אני משתמש
שואל השאלה:
אחי אני בחיים לא יבין אותך איך אתה ימיני וכופר זה לא הולך ביחד
או שאתה מבין למה יש לנו זכות בארץ הזאת ולכן אתה ימני או שאתה כופר ואתה אמור להיות שמאלן או מקסימום מרכז
אחי אני בחיים לא יבין אותך איך אתה ימיני וכופר זה לא הולך ביחד
או שאתה מבין למה יש לנו זכות בארץ הזאת ולכן אתה ימני או שאתה כופר ואתה אמור להיות שמאלן או מקסימום מרכז
אנונימי
זה לא סותר אותו הגיון שאומר לי ללכת עם המדע אומר לי שאנחנו צריכים להגן על עצמנו בכול מחיר ולא נכחד מהעולם הזכות שלנו זה בגלל שאנחנו היינו כאן העיפו אותנו ועכשיו חזרנו ללא קשר לדת
ועכשיו הגוף שלי אומר לי שאני צריך ללכת לישון לילה טוב
ועכשיו הגוף שלי אומר לי שאני צריך ללכת לישון לילה טוב
שואל השאלה:
אבל אתה תצטרך להגדיר מתישהוא מי זה "אנחנו" שאתה מדבר עליו הרבה
אם אתה כופר לא שייך אצלך המילה "אנחנו" אין אנחנו!
הדת היא "אנחנו" זה הדבר היחיד שמגדיר אותנו כ "אנחנו"
הלוו הלוו מה זה היינו כאן העיפו אותנו, חזרנו
אם אם משתמש בזה בתור היסטוריה אמיתית אז אתה לא כופר בתנ"ך
ואתה סותר את עצמך עוד פעם אם אתה מאמין בתנ"ך כמסמך אותנטי לא שייך לכפור באל
אבל אתה תצטרך להגדיר מתישהוא מי זה "אנחנו" שאתה מדבר עליו הרבה
אם אתה כופר לא שייך אצלך המילה "אנחנו" אין אנחנו!
הדת היא "אנחנו" זה הדבר היחיד שמגדיר אותנו כ "אנחנו"
הלוו הלוו מה זה היינו כאן העיפו אותנו, חזרנו
אם אם משתמש בזה בתור היסטוריה אמיתית אז אתה לא כופר בתנ"ך
ואתה סותר את עצמך עוד פעם אם אתה מאמין בתנ"ך כמסמך אותנטי לא שייך לכפור באל
אנונימי
למה אני מאנונימי נמאס לי
כול ההיסטוריונים מסכימים עם העובדה שהיינו כאן לא צריך תנך בשביל זה
וההינו כאן זה אומר העם היהודי לא חייב דת בשביל להיות עם
וההינו כאן זה אומר העם היהודי לא חייב דת בשביל להיות עם
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: