4 תשובות
עם כל הכבוד לחממה הביתית, עדיין בשורה התחתונה הבית לעומת הבית ספר הוא שיקול עלוב, אפילו עלוב מאוד.
כדאי מאמי תתארגני מהר, כי בערב יש כבר חופש בהצלחה לך.
כן
*ספ*
באותו הנושא: