4 תשובות
תדאגי לשים אותו בהטענה במהלך הלילה
ובבוקר תקומי עם סוללה מלאה
גם כשהטלפון דולק על מצב המתנה עדיין צריך מתח נמוך ע"מ לפעול...
כשהסוללה גמורה אין מתח!
מכשיר דלוק צורך חשמל
לא כמו מכשיר בשימוש אבל עדיין צורך...
הסוללה חלשה,
אם הטלפון חדש ויש אחריות - קחי אותו לחברה שקנית ממנה.
אם אין אחריות - פשוט קני סוללה חדשה.