4 תשובות
אולי את לא זורמת מספיק מתביישת או סתם הגורל שלך עם חבר עוד לא יגיע!
אי אפשר לדעת למה
כשיבוא את תדעי שזה זה
כשיבוא את תדעי שזה זה
כי עוד לא פגשת אותי..
אנונימי
את לא יכולה פשוט לעשות הוקוס פוקוס והבחור המושלם פשוט יופיע..
צריך לחכות..
צריך לחכות..
באותו הנושא: