4 תשובות
אממ, אני יודעת שחם אבל זה לא מכבד.. כאילו אם תשימי גרביוני מתחת אז כן אבל עדיף לך ללבוש מכנס רגיל, פחות חם.
לא תשימי גניס חולצה לבנה תכבדי את היום
לדעתי צריך ללבוש חולצה לבנה צנועה ומכנס או חצאית כחולים. הכי חשוב שיהיה מכבד וצנוע..
לא, ממש לא
באותו הנושא: