4 תשובות
יש כאן חשש לגזל. כי זה כמו שאסע באוטובוס בלי לשלם כי הקודם שילם וירד
שואל השאלה:
אם מישהו שלח לי מכתב, הבול לא היה חתום, לקחתי ועשיתי בו שימוש חוזר לשליחת מכתב, זה כאילו גזלתי ממנו?
זה לא גזל. זה נקרא ישראליות
אנונימי
זה לא נראה גזל לפי ההגיון כי אתה בסהכ משתמש במשהו ששייך לך ולא בעיה שלך שהדוואר לא חתם על זה
באותו הנושא: