6 תשובות
חחח חחח "בואי לפרטי" לייק+
איכ די מה אתה מחרטט אותה נמאס מבנים מבוגרים כמוך שלא בגיל המתאים להיות באתר הזה והם מציקים לילדות
אנונימית
שואל השאלה:
מה לייק+ על בואי לפרטי? זה די עלוב.
אנונימית
ברור שזה עלוב.. אבל זה עבר תגבול כבר אז יעני לייק+ במובן שלילי.
שואל השאלה:
מה תבואי לפרטי קשה להגיד פה?
אנונימית
לפני שהולכים לישון יש תפילה קצרה "קריאת שמע שעל המיטה" ובבוקר שמתעוררים אומרים "מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה, רבה אמונתך"