5 תשובות
פשוט תזרום עם זה. אתה לא צריך לדעת לרקוד פשוט תעשה כיף!
עדיף להיות "בצד" כזה כמו שהוא קורא לזה מאשר לרקוד מזעזע ולעשות לעצמך פדיחות
יש המון שלא רוקדים, תהיה איתם
ואם כולם ירקדו ותרגיש מוזר תלך לרקוד, אני מאמינה שיש שם עוד כאלו שלא יודעים לרקוד
תרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך!:)
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכול, אבל אני דיי ביישן, אבל מצד שני לא רוצה להיות בצד אז אני תקוע משני הצדדים
אנונימי
מה אכפת לך מה אנשים יחשבו עליך?!
אם אתה באמת לא יודע לרקוד, אז תנסה לשפר את הריקוד שלך, תסתכל על איך אנשים אחרים רוקדים ותנסה לרקוד כמוהם, אבל אם זבה ממש לא הולך לך אז תזוז כזה ותעשה תנועות, העיקר שלא תהיה בצד ולבד, זה נשף סיום, לא חבל לבזבז אותו בלשבת בצד ולא לרקוד?! עדיף שתהיה עם כולם.
באותו הנושא: