התחברות
הרשמה
מוזר יהיה לשים שיר מלפני 10 שנים שכולם חרשו את החיים עליו ושיהיה צלצול בפלא?
19 ביוני 2014, 23:22
צלצולים
שיר
מושגים
מה זה
ריקוד
2 תשובות
לא:)
הפוך יש כאלה שחושבים שהשירים הישנים הכי יפים
כ
כפכפים של הומלס^_^❤
ממש לא, שימי מה שבא שלך.
-
- It's Never Too Late -
באותו הנושא:
פאדיחות שאני שומעת שיר מלפני 4 שנים?
איזה הפרעות מוזרות כאלו יש לכם? נגיד אני לא יכולה לשים גקטים בלי כיסים או שלטלפון שלי לא יהיה את הכפתור של הבית...
בנים יהיה לכם מוזר אם מישהי (מעל 17) שתצאו איתה לא יצאה עם אף אחד לפניי?
יהיה מוזר לקרוא לחבר שלי בייבי/בייב אם הוא גדול ממני ב11 שנים?
לשים מכנס גינס קצר עם מגפיים קצרות זה נראה מגוחך/מוזר?
מוזר שאני בת 15 (השנה יהיה לי יום הולדת 16) בכיתה ט?
למה בחיים שלנו זה נתפס כ שבנים שאוהבים בנים זה מוזר, ושבנות אוהבות בנות זה מוזר, למה זה לא יכול להתנהל ככה, מי קבע שהמשיכה יהיה בן לבת ובת לבן?
זה מוזר לשים נעליים לבנות, גינס תכלת בהיר וחולצה לבנה?
אני בן 17, זה מוזר לשים מסיכה בפורים?
זה יהיה מוזר אם אעשה לייקים לבחור לדייט מלפני חודש שנעלם
תשלום על דוחות ישנים - דוחות חנייה מלפני 4 שנים, לשלם?