4 תשובות
תלוי איזה ספורט.
אירובי אפשר לעשות כל יום, עבודה עם משקולות צריכים לתת לגוף מנוחה של יום לפחות
ספורט זה תמיד טוב אבל תמיד צריך לתת גם מנוחה
אנונימי
אני עושה כל יום וזה כיף
כמה שיותר יותר טוב, אירובי וכוח. הוכיחו שאין כזה דבר "אימון יתר" או "מאמץ יתר" באימוני כוח. לא משנה כמה תתאמני גם אם זה יהיה יום אחרי יום, זה רק טוב.