5 תשובות
קודם כל מכון כושר צריכים ללכת פעם ביומיים, אני חושב שאתה הולך יום אחרי יום אז זה ככה, אתה צריך לתת לגוף להרגע יום למוחרת. ואם זה עדיין ככה אז מתיחות ומנוחה.
אם ממש תפוס תנוחי קצת ולכי יום ראשון
שואל השאלה:
תודה על העסרה😊
תודה על העסרה😊
לכי תתאמני מחר כמה ימים והכאב ילך זה רק זמני
אנונימי
מתיחות, ואם לא עובד אז או שלא תלכי או שתנסי להתגבר על הכאב...
אנונימי
באותו הנושא: