20 תשובות
זה באמת מוגזם היום ילדות בכיתה ז' באות מאופרות עם מחשוף ופושאפ ומעלות תמונות דאק פייס לאינסטגרם תינוקות בנות 12 שחשות את עצמן -_-
אנונימי
אתה צודק מאה אחוז, וחבל שזה כך.
צודק..
אנונימית
שואל השאלה:
הליבוש של בנות אותו דבר כמו בגד ים פתוח בטן מיני קצר מאוד מאוד זה גם יותר מידי
הליבוש של בנות אותו דבר כמו בגד ים פתוח בטן מיני קצר מאוד מאוד זה גם יותר מידי
אנונימי
לא כול כאלה, תפסיקו להכליל.
לי ממש אין בעיה שבנות פותחות את עצמן...
דרך אגב, לא יכולתי שלא לשים לב שהתגיות שתייגת הן: דתיים ודת,
שבמקרה בדת יש כפייה מאוד קשה ואכזרית של גברים על נשים
ושובניזם נוראי ככה שאני שמח אפילו שבנות פותחות את עצמן ומביעות את עצמן
דרך אגב, לא יכולתי שלא לשים לב שהתגיות שתייגת הן: דתיים ודת,
שבמקרה בדת יש כפייה מאוד קשה ואכזרית של גברים על נשים
ושובניזם נוראי ככה שאני שמח אפילו שבנות פותחות את עצמן ומביעות את עצמן
שואל השאלה:
הרוב לובש מיני קצר
הרוב לובש מיני קצר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא דתי
אני לא דתי
אנונימי
לא ואתם הבנים מזה שמורים..
אנונימית
ומי אתה שתכליל.? זה שילדה בת 16 או 17 שכבה עם מישהו כי היא מוכנה נפשית לא אומר שהיא פחות טובה ממישהי שלא עשתה את זה, או מישהי שמסתובבת עם ביקיני והעלתה תמונה מסכנה לפייסבוק לא אומר שאין לה כבוד, כבוד לא נמדד לפי הדברים האלה וזה לא מה שקובע את הבנאדם. ו.. אוי ואבוי ילדה הסתובבה עם שורט זה אומר שהיא זונה? איככ ממש אבל ממש לא
אנונימית
שואל השאלה:
למה מסתכלים גם אל הבנים ח
למה מסתכלים גם אל הבנים ח
אנונימי
שואל השאלה:
תאמיני לי בנות מצלמות את תמונות שלהם מראות את חזה ותחת סתם ככה למה לא בני מראים זה רק בשביל לקחת צומת לב
תאמיני לי בנות מצלמות את תמונות שלהם מראות את חזה ותחת סתם ככה למה לא בני מראים זה רק בשביל לקחת צומת לב
אנונימי
שואל השאלה:
ומה תגידי לזה בן יושב והבת יושב עליה בתחנה זה נימוס צזה תגידי נו
ומה תגידי לזה בן יושב והבת יושב עליה בתחנה זה נימוס צזה תגידי נו
אנונימי
אין לי מושג באיזה עיר אתם גרים שכל הבנות שם ככה, אבל אני וכל החברות שלי ועוד מלא בנות הכי לא כאלה.
אני למשל אפילו פעם אחת לא לבשתי מיני או חולצת בטן.
ואל תגיד לי שאתה מחשיב גם שורט לזנותי, כי חם עכשיו, מה אתה רוצה שנלבש?
אתה רוצה שנתלבש כמו הנשים מהמדינות המוסלמיות?!
אני למשל אפילו פעם אחת לא לבשתי מיני או חולצת בטן.
ואל תגיד לי שאתה מחשיב גם שורט לזנותי, כי חם עכשיו, מה אתה רוצה שנלבש?
אתה רוצה שנתלבש כמו הנשים מהמדינות המוסלמיות?!
חח תלמד לשון ואז תחזור ודי כבר לשפוט בנות על פי דברים כאלה ולהיות כזה שוביניסט מלפני 200 שנה.. יאללה נגמרה התקופה הזאת אנחנו בעולם מודרני
אנונימית
שואל השאלה:
לא תתלבשי קצר אבל לא להדבק לבנים וזה גם לא נימוסי
לא תתלבשי קצר אבל לא להדבק לבנים וזה גם לא נימוסי
אנונימי
שואל השאלה:
מיני תתלבשי אני לא אומר שלא לתלבש מיני אבל גם לא לגזים כם זב
מיני תתלבשי אני לא אומר שלא לתלבש מיני אבל גם לא לגזים כם זב
אנונימי
עלית לי על העצבים! מה אתה חושב שכל הבנות זונות שנדבקות לבנים?!
אז תן לי לחדש לך, יש גם בנות נורמליות!
אז תן לי לחדש לך, יש גם בנות נורמליות!
שואל השאלה:
בטח שיש אבל יש גם בנות שנדבקות לבנים ועוד יוצאים בלילה בחוץ
בטח שיש אבל יש גם בנות שנדבקות לבנים ועוד יוצאים בלילה בחוץ
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינתי בת לבד יוצאת בחוץ בלילה זה באמת מוגזם עובר כל גבול
מבחינתי בת לבד יוצאת בחוץ בלילה זה באמת מוגזם עובר כל גבול
אנונימי
באותו הנושא: