34 תשובות
נתון לך משהו על המשולש? שהוא שווה שוקיים או משהו?
אנונימי
שואל השאלה:
הוא ישר זווית
הוא ישר זווית
אנונימית
איך ישר זווית? זווית b שווה 90 מעלות?
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו צלע h זה גובה וזה ישר זווית
כאילו צלע h זה גובה וזה ישר זווית
אנונימית
כנראה שהתכוונת שהוא ישר זווית כי צלע ah היא מאונכת לצלע bc - כשמחלקים לשניים.
מה בדיוק השאלה?
מה בדיוק השאלה?
שואל השאלה:
השאלה היא איך מוצאים את אורכי הצלעות ab,ac,bc?
השאלה היא איך מוצאים את אורכי הצלעות ab,ac,bc?
אנונימית
מה הבעיה?
זווית ab=
= (34+90)-180
56 = 124 -180
אותו דבר עם זווית אחרות
זווית ab=
= (34+90)-180
56 = 124 -180
אותו דבר עם זווית אחרות
שואל השאלה:
אאה תודה
אאה תודה
אנונימית
ואז אתה צריך שטח? עם שטח אתה צריך להכפיל את הגובה ואת הזווית חלקי 2 וזהו
היא התבקשה למצוא את אורכי הצלעות ולא את גודל הזוויות
אנונימי
עם תירצה עוד עזרה במתמטיקה אני טובה אז תשלח הודעה (את בן או בת?)
שואל השאלה:
כן ואז אני צריכה* שטח אז אני עושה גובה כפול בסיס חלקי שתיים לא?
כן ואז אני צריכה* שטח אז אני עושה גובה כפול בסיס חלקי שתיים לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת חחח
אני בת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
בילבלתם אותי זה זווית או צלע?
בילבלתם אותי זה זווית או צלע?
אנונימית
עם היו צלעות היה כתוב לה איפה שהצלעות ולא זווית
כן את השטח עושים ככה
שואל השאלה:
אבל לא הבנתי נתת לי זוויות או צלע?
אבל לא הבנתי נתת לי זוויות או צלע?
אנונימית
רגע החצים מצבעים על הזוויות או על הצלעות כי זה חשוב
שואל השאלה:
זוויות כי לא היה מקום
זוויות כי לא היה מקום
אנונימית
אז את לא יכולה למצוא צלעות אם נותנים לך את הגודל של הזווית ולא הצלעות
שואל השאלה:
אבל זה התרגיל
אבל זה התרגיל
אנונימית
זה מוזר תשאלי את המורה שלך
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
י
י
אנונימית
לא מדובר במשולש שווה שוקיים.
כפי שאת רואה המשולש מחולק לשניים.
ah הוא גובה לbc והוא יוצר 90 מעלות.
נבדוק את שני המשולשים בנפרד:
גודל הזוויות במשולש ach -
180 (סכום הזוויות במשולש) פחות 46 (הזוית הנתונה לנו) פחות 90 (הזוית שנוצרת מהגובה).
כך שיוצא שזוית c שווה 44 מעלות.
במשולש abh השני גם, אותו הדבר -
180 (סכום הזוויות במשולש) פחות 34 (נתון) פחות 90 (הזוית הנוצרת מהגובה), כך שזוית b שווה 56 מעלות.
זוית c היא 44 מעלות, זוית b היא 56 מעלות, אלו הן זוויות הבסיס וכל עוד הן לא שוות המשולש הוא לא שווה שוקיים. במשולש שווה שוקיים זויות הבסיס תמיד שוות.
עכשיו יש לך את כל זוויות המשולש וזה יעזור לך למצוא את צלעותיו כנדרש,
שמעת על משפט הסינוסים?
כפי שאת רואה המשולש מחולק לשניים.
ah הוא גובה לbc והוא יוצר 90 מעלות.
נבדוק את שני המשולשים בנפרד:
גודל הזוויות במשולש ach -
180 (סכום הזוויות במשולש) פחות 46 (הזוית הנתונה לנו) פחות 90 (הזוית שנוצרת מהגובה).
כך שיוצא שזוית c שווה 44 מעלות.
במשולש abh השני גם, אותו הדבר -
180 (סכום הזוויות במשולש) פחות 34 (נתון) פחות 90 (הזוית הנוצרת מהגובה), כך שזוית b שווה 56 מעלות.
זוית c היא 44 מעלות, זוית b היא 56 מעלות, אלו הן זוויות הבסיס וכל עוד הן לא שוות המשולש הוא לא שווה שוקיים. במשולש שווה שוקיים זויות הבסיס תמיד שוות.
עכשיו יש לך את כל זוויות המשולש וזה יעזור לך למצוא את צלעותיו כנדרש,
שמעת על משפט הסינוסים?
אה אולי פשוט עדיין לא למדנו את החומר הזה אני בכיתה ח' עזבי מה שכתוב בפרופיל הסטיפס של בת דודה שלי
אוי אז התוצאה שעשיתי יצא נכון 0_0
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום איך מוצאים את אורכי הצלעות
לא הבנתי כלום איך מוצאים את אורכי הצלעות
אנונימית
עד כה דיברתי רק על הזוויות, כדי שיעזרו במציאת הצלעות.
שמעת על משפט הסינוסים? או משפט הקוסינוס?
כמה יחידות את?
שמעת על משפט הסינוסים? או משפט הקוסינוס?
כמה יחידות את?
אני רק מכירה סינוס קוסינוס וטנגנס אני 3 יחידות חוץ מזה כלום
כמו שעשיתי
56= (34+90)-ab= 180
אותו דבר את עושה עם הזווית השנייה:
ac=
180- (48+90)=42
זהו מחברת את שתי הצלעות ויוצא צלע 56+42= 98 מצאת את כל הצלעות זהו הבנת?
56= (34+90)-ab= 180
אותו דבר את עושה עם הזווית השנייה:
ac=
180- (48+90)=42
זהו מחברת את שתי הצלעות ויוצא צלע 56+42= 98 מצאת את כל הצלעות זהו הבנת?
אה רגע נירא לי טעיתי במשהו טוב אני כיתה ח' מה רציתם עדיין לא למדנו את זה בסך הכל פטרתי חצי מי זה טוב..
יצא לי ש
ab זה 21.711
ac זה 25.912
bc זה 30.78
זה לפי משפט סינוס.. לפי מי שרשמת אז לא למדת.. סתם שתדעי את התשובות:) זה גם היה תרגול בשבילי:)
ab זה 21.711
ac זה 25.912
bc זה 30.78
זה לפי משפט סינוס.. לפי מי שרשמת אז לא למדת.. סתם שתדעי את התשובות:) זה גם היה תרגול בשבילי:)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי אתה יכול להזדהות? יש לי שאלה
אנונימי אתה יכול להזדהות? יש לי שאלה
אנונימית
באותו הנושא: