3 תשובות
סוגרים את האסלה נוטלים ידיים ומברכים "אשר יצר" מחוץ לשירותים
רק אשר יצר!
שואל השאלה:
אוקי תודה, ואיזה ברכה לברך אחרי השירותים? ברכה של נטילת ידיים, או "אשר יצר"? ואם שניהם אז מה קודם?
אוקי תודה, ואיזה ברכה לברך אחרי השירותים? ברכה של נטילת ידיים, או "אשר יצר"? ואם שניהם אז מה קודם?
באותו הנושא: