8 תשובות
כן.. הכל יכול להיות..!
יכול להיות שהבנאדם פשוט השתנה..
יש הרבה מקרים שבנאדם מתאפס על עצמו והופך להיות נחמד וידידותי או אפילו ההפך מזה:)
יש הרבה מקרים שבנאדם מתאפס על עצמו והופך להיות נחמד וידידותי או אפילו ההפך מזה:)
אני לא חושבת שזה קשור לזה.
גם לי היה ילד כזה בכיתה שהיה רע ומעצבן וצוחק על כולם. ועכשיו הוא אחר לחלוטין!
כנראה שהוא התבגר d:
גם לי היה ילד כזה בכיתה שהיה רע ומעצבן וצוחק על כולם. ועכשיו הוא אחר לחלוטין!
כנראה שהוא התבגר d:
אולי הוא פשוט הבין שהוא צריך להשתנות כי הוא מאבד הרבה חברים? זה לא חייב להיות קשור לאהבה...
לא בהכרח יכול להיות שקרה לו משהו משמח
לא. לא קשור תמיד לזה... לפעמים מגיע לאדם הבנה מסויימת כל שהיא ורק אז הוא משתנה... לאוו דווקא בגלל אהבה או חברה..
אולי ישתנה כבדהו וחשדהו
אולי יש לו אינטרסים אליכם, הוא צריך ממכם משהו
באותו הנושא: