2 תשובות
כן אני מכירה, זה עבודה די חופרת מה שזה אמר למעלה מילה במילה שרציתי לומר..
בכלל עבודה במוקדים של חברות התקשורת היא נוראית, אמנם אני עבדתי הרבה שנים ב012, התחלתי ממוקדןבתמיכה הטכנית והגעתי על לניהול משמרת במוקד (אחרי 7.5 שנים), אבל לדעתי זאת עבודה נוראית, שכר מינימום, כשלרוב הבונוסים המובטחים בכל לא מגיעים, התחייבות לתקופת עבודה שעזיבה באמצע שלה גוררת קנס, תחשוב שכשאתה רוצה ללכת לשירותים, אוכל, הפסקת קפה או סיגריה, אתה חייב לבקש רשות, ויש לך טיימר במחשב שסופר לך את הזמן שנשאר להפסקה, אם תאחר כולם ידעו שאיחרת, כי מנהל המשמרת יכעס עליך בכריזה.
המלצתי אם כבר מוקד שירות אז או שירות טכני או מכירות. בשום פנים ואופן לא מוקד שירות לקוחות.