5 תשובות
לא ממש.
כן ומתוקף תפקידו גם תרים לו את רמת הביטחון.
היי אנונימית, בעקרון למוקד טלפוני במכירות/שרות לקוחות מחפשים אנשים שהם לא ביישנים ודעתנים ובעלי ביטחון וכאלה שיודעים לדבר, אבל אף אחד מאיתנו לא נולד כזה. זה משהו שנרכש עם הזמן ואת צריכה לעבוד על עצמך.
אם את ממש רוצה את זה... תעבדי על זה.
תבקשי ממנהלים ללמד אותך ותסבירי להם איפה את צריכה חיזוקים, אני כאשת מכירות ומנהלת הייתי יושבת שעות עם עצמי מול מראה ופשוט עושה תרגילים ומדמה סיטואציות ועם הזמן נכנסתי לזה, השתפרתי והתחזקתי.
בהצלחה
אם את ממש רוצה את זה... תעבדי על זה.
תבקשי ממנהלים ללמד אותך ותסבירי להם איפה את צריכה חיזוקים, אני כאשת מכירות ומנהלת הייתי יושבת שעות עם עצמי מול מראה ופשוט עושה תרגילים ומדמה סיטואציות ועם הזמן נכנסתי לזה, השתפרתי והתחזקתי.
בהצלחה
כדי לעבוד שם.. בתור ביישנית הרבה יותר קל מאחורי הטלפון
בשביל ביישן זו עבודה ממש טובה מאחורי הטלפון זה הרבה יותר פשוט
באותו הנושא: