4 תשובות
כי זה לא תמיד מדויק. ואת יכולה גם להתחטב.

מה המשקל והגובה שלך?

ובתור מלאה, אני אומרת לך שזה לא משנה אם את רזה או מלאה או לא יודעת מה.

את עדין יכולה לאהוב את עצמך, ולגרום לאחרים לאהוב אותך.
ממ לא נראה שזאת מספיק סיבה להרזיה
הייתי ממליצה לך לעבוד מול המראה על ביטחון ואהבה עצמית
אולי לקנות בגד סקסי שיזכיר לך עד כמה את יפה
שואל השאלה:
תודה:)
:(
להשלים עם עצמך, עם המראה שלך.
את יפה כמו שאת, ואם המשקל שלך תקין זה אומר שאת בסדר גמור, את לא צריכה להיראות כמו ברבי שהכל אצלה מושלם.
תשמעי את השיר-"all about the bass"
(סביר להניח שאת מכירה אותו, תנסי להבין את המשמעות וגם יש סירטונים עם תרגום)
בהצלחה;)