התחברות
הרשמה
לחברה שלי יש חבר ואני רוצה גם ממש ונמאס לי להיות לבד מה לעשות?
1 בפברואר 2015, 21:56
ריבים
יחסים
חברים
בבית
זוגיות
אהבה
2 תשובות
תבקשי מהחברה שלך שתברר עם החבר שלה אם יש לו חבר להכיר לך.
X
XהבתXמת
חחח גם אני ככה תנשי להכיר פה
N
N2
באותו הנושא:
דיי נמאס לי ממנה ונמאס לי ואני לא מפסיקה לבכות!
אני חרדית ואין לי אף חברה ואני כל היום בוכה נמאס לי כבר לחיות ככהמה לעשות?
יש ילד מהכיתה שלי שרשם לי עכשיו "רוצה. להיות חברה שלי" ואני ממש לא אוהבת אותו ואני יודעת שהוא מסתלבט עלי מה רושמים?
אני וחבר שלי נפרדנו מסיבות שהוא לא רוצה להיות ביחד כבר כי נמאס לו.
דיי אני לא יכול כבר עם אבא שלי נמאס לי ממנו, נמאס לי לשמוע אותו, נמאס לי לראות אותו, הוא רק גורם לי להיות עצבני, אני נשמע משוגע?
יש לי חברה ממש יפה ורזה ואני רוצה להיות היא היא כל כך יפה
חברה שלי תמיד מעליבה אותי ונמאס לי כבר ממנה איך להפסיק להיות חברה שלה?
נמאס לי להיות פה, שונא את חברים שלי, לבד..
נמאס לי להיות ה"עוזרת המצחיקה והסתומה" של החבורה אני רוצה להיות היפה והנורמלית!
דיי נמאס לי אני רוצה להתנשק ואין לי ידיד או חבר ואני מתה להתנשק כבר ואני לא יודעת מה לעשות, מה לעשות? תודה!
בת 14- יש ילדה אחת שנדבקת אלי כבר שנה שלמה ואני לא רוצה להיות חברה שלה, איך להגיד לה שאני לא רוצה להיות חברה שלה?