התחברות
הרשמה
למה מתכוונים כשקוראים למישהו חיבס / חיבסית?
14 בפברואר 2012, 12:44
מה זה
מושגים
4 תשובות
חי בסרט / חיה בסרט...
נ
נועה =]
חיב"ס = חיי בסרט
נ
נושה (:
חי בסרט
J
JDFE
חי בסרט
!
!Yahoo
באותו הנושא:
כשקוראים למישהי "בהמה" למה מתכוונים?
כשקוראים למישהו "דוש" למה מתכוונים?
מה זה אומר כשקוראים למישהי 'יא בננה'?
כשקוראים למישהו "חסר חיים" מה זה בעצם אומר?
למה מתכוונים כשקוראים לבת זוג שלכם היסטרית?
מה הכוונה כשקוראים למישהי "פרגית"? תודה
מה זה כשקוראים למישהו jock?
מה זה אומרים כשקוראים למישהו "כלי" או "כלה"?
מה הכוונה כשקוראים למישהי שטוחה?
למה מתכוונים שאומרים על מישהו שיש לו פלפל? ולמה מתכוונים שאומרים למישהו שאין לו פלפל?