תשובה אחת
לצערי לא ממליץ על סוג הרכב הזה.
למעשה לא רנו/סיטרואן/פג'ו
הדבר היחידי שאני יודע על פג'ו זה שהרכב חייב לעבור טיפולים שוטפים +טיפולים מונעים כל הזמן.
הפלסטיקה שלהם מבחינת גומי מתחת למכסה המנוע לא מחזיקה את האקלים של ישראל- מדינה חמה. וגורמת לפיצוצים בצינורות שגורמים לבלאי גבוה של הרכב- כי עד שמגלים שנקרע צינור יכול להיגרם נזק.
בנוסף לתקלות הסטנדרטיות של כלל הרכבים בשוק תיתקל בתקלות משונות שייחודיות רק לצרפתיות, כמו תקלות בחימום פנימי של הרכב (שתקלה זו לא נפוצה בכלל הרכבים).
נוסיף לכך את מספר השנים שהרכב קיים על הכביש- נקבל בלאי גבוהה מהממוצע.
אם בכל זאת אתה מעוניין לסוג הרכב הזה -ממליץ רק על רכב שהיה מטופל במוסך מורשה לכל אורך התקופה מיד 1 עד היום + רישום היסטורית תקלות.
שם, במוסך המורשה+בעל הרכב, תוכל לראות תקלות חוזרות.
שכדי לשים לב עליהם וסכום התיקון המשוער לתקלה ולקבל החלטה לפני הקניה- החלטה יותר חכמה.
למעשה לא רנו/סיטרואן/פג'ו
הדבר היחידי שאני יודע על פג'ו זה שהרכב חייב לעבור טיפולים שוטפים +טיפולים מונעים כל הזמן.
הפלסטיקה שלהם מבחינת גומי מתחת למכסה המנוע לא מחזיקה את האקלים של ישראל- מדינה חמה. וגורמת לפיצוצים בצינורות שגורמים לבלאי גבוה של הרכב- כי עד שמגלים שנקרע צינור יכול להיגרם נזק.
בנוסף לתקלות הסטנדרטיות של כלל הרכבים בשוק תיתקל בתקלות משונות שייחודיות רק לצרפתיות, כמו תקלות בחימום פנימי של הרכב (שתקלה זו לא נפוצה בכלל הרכבים).
נוסיף לכך את מספר השנים שהרכב קיים על הכביש- נקבל בלאי גבוהה מהממוצע.
אם בכל זאת אתה מעוניין לסוג הרכב הזה -ממליץ רק על רכב שהיה מטופל במוסך מורשה לכל אורך התקופה מיד 1 עד היום + רישום היסטורית תקלות.
שם, במוסך המורשה+בעל הרכב, תוכל לראות תקלות חוזרות.
שכדי לשים לב עליהם וסכום התיקון המשוער לתקלה ולקבל החלטה לפני הקניה- החלטה יותר חכמה.
באותו הנושא: