3 תשובות
כן. עושים להם מחנה ריכוז בארץ ודאעש מוציא אותם להורג- בדומה למחנות השמדה באאושוויץ.
אנונימי
שואל השאלה:
זה בציניות או ברצינות?
אנונימי
ברור שבציניות, לא רוצחים אותם
אנונימית