התחברות
הרשמה
יש לי בעיה, אני אוהבת מישהו ואני חושבת שהוא אהב אותי אבל עכשיו כבר לא, אבל הוא לא יודע שאני אוהבת אותו, איך אני יכולה להגיד לו את זה?
22 באפריל 2015, 16:17
אהבה
יחסים
סימני אהבה
אהבות נעורים
בני נוער
געגועים
תשובה אחת
אני חושב להתקרב אליו לאהוב מה שהוא אוהב להזדהות איתו ואז הוא יבין לבד
י
ירין22
באותו הנושא:
נשבעת שזה לא ספאם... שתי אחים התאהבו בי ואני בשתיהם אבל אני חושבת שאת אחד אני אוהבת פחות והם יודעים שאני אוהבת את שתיהם
אתם חושבים שמישהו מאוהב בכם?/אתם יודעים על מישהו ואוהבים אותו בחזרה?
אני חושבת שיש לי בעיה נפשית... המשך בפירוט
שלום לכולם נראה לי שיש לי בעיה עיכוב זוגיות, ואני חושבת ללכת לרב לבדוק, לא ייתכן שאני עוד מעט בת 27 ולא מתקדם כלום מה דעתכם?
אני חושבת שיש לי בעיה
אני אוהבת מישהו בקטע מוזר שזה אומר שאני והוא לא כזה מכירים, ואני ממש אוהבת אותו. ואני חושבת שהוא לא שם עלי, מה לעשות?
אני הכרתי פה מישהו ממש חמוד ואני חושבת שהתאהבתי בו אבל הבעיה היא שאני, גרה בצפון והוא בדרום מה לעשות?
אתם חושבים שזה בסדר שאני אוהבת מישהו ויש מצב שנהיה זוג בקרוב (המשך בפירוט)
אני חושבת שיש לי בעיה נפשית...
יצא לי פצע ממש גדול על השפתיים ואני לא חושבת שזה הרפס, מישהו יודע מה זה?
יש לי חבר ואני ממש אוהבת אותו אבל בזמן האחרון אני חושבת על מישהו אחר מה לעשות אוף?