3 תשובות
גם בנים מקנאים.. מן הסתם
אבל זה צריך להשאר בגבול הטעם הטוב..
יש קנאה טובה ויש רעה.
אבל זה צריך להשאר בגבול הטעם הטוב..
יש קנאה טובה ויש רעה.
לדעתי זה מחמיא כל עוד היא לא מגזימה עם זה ומתחילה לעשות צומי וכאלה..
אנונימית
קנאה = אהבה!
באותו הנושא: