2 תשובות
שמעי אין לך הרבה מה לעשות, את לא יכולה לומר לו אל תסתןבב יותר עם בנות! את תצאי קנאית ורכושנית וגם אין לך תזכות לומר לו אתזה.
את פשוט צריכה לסמוך עליו ושיהיה לך אמון בו שהוא לא יעשה כלום כשאת לא בסביבה.
וגם אם בנות מעונינות בו זה לא צריך לשנות לך או לו כלום כי אתם ביחד!
פשוט תסתמכי עליו זה בסדר לקנא זה אומר שאת אוהבת אותו אבל אין לך מה לעשות
גם לי זה קרה. אין הרבה מה לעשות. אם הוא אוהב אותך, הוא לא יעשה כלום. אני מבינה שאת מקנאה, אבל זה באמת לחינם. אז מה אם מישהי בעניין שלו? הוא לא בעניין שלה. מקווה שזה יעבור לך בקרוב (: