4 תשובות
למה מעצבנים? מה קרה? לדעתי הם לא מעצבנים
כדי שלא יהיו טובים ומשעממים..
בחיים יש עליות ומורדות.
מה קרה?
מה קרה?
הם כואבים, מעצבנים, קשים, מצערים, אפשר לומר עוד המון דברים.
אבל שוב, זה עניין של תקופות, או מצב רוח, כי לפי הגישה שלך ניתן להבין שזה לא משהו מתמשך אצלך
אבל שוב, זה עניין של תקופות, או מצב רוח, כי לפי הגישה שלך ניתן להבין שזה לא משהו מתמשך אצלך
באותו הנושא: