התחברות
הרשמה
אני בדיאטה ואכלתי פסטה, זה נורא?
25 במאי 2015, 17:29
מתכונים
מטבח
סלטים
פסטה
תפריטים
אוכל ים-תיכוני
3 תשובות
לא
o
okay ,but first coffee
תלוי מה אכלת בשאר היום
ס
סתםכי
שואל השאלה:
אכלתי מלפפון ועגבנייה תפוח ויוגורט תות 1 וחצי אחוז
ר
רקדנית בטן לאירועים ולחפלות
באותו הנושא:
אני בדיאטה ואכלתי שתי בורקסים די קטנים, זה נורא?
אכלתי פסטה ואני בדיאטה זה נורא?:/
אני בדיאטה ואכלתי 5 ביסקוויטים של פתי בר זה נורא?
אני בדיאטה ואכלתי מלא שטויות היום (המשך בפירוט)
אני בדיאטה ואכלתי עכשיו שני משולשי פיצה, גרוע?: ( הרסתי לעצמי
אני בדיאטה ואכלתי היום: (למטה). זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי צלחת עם פסטה מוקרמת, כמה גרוע זה?
כמה זה נורא אם אני בחיטוב ודיאטה ואכלתי תפוציפס (לא אכלתי ממתקים חודש)
אכילת פחמימות בדיאטה - האם מותר לאכול בדיאטה כל מה שעשוי מקמח מלא כולל לחם, פסטה, ג'חנון?
אני בדיאטה ואכלתי היום 1897.8 קלוריות זה הרבה מידי?
אכלתי היום כריות עם חלב (לא הרבה) שתי פיצות שחיממתי ואכלתי מלא אבטיח זה נורא?