12 תשובות
אני אישית לא אשפוט אותך רק בגלל המצח שלך או בגלל המראה שלך בכללי
אנונימי
לא, אבל אם זה ממש מפריע לך תעשי פוני בובה זה בטח יהיה לך מהמם
^אופס מצטערת עשיתי מינוס במקום פלוס, מסכימה איתך (הראשון)
אנונימית
אני לא חושבת שזה מכוער.. (:
לא, אני בכלל לא שם לב לדברים כאלה..
אומרים שאנשים עם מצח גבוה הם אנשים חכמים
לא
Aro
לא
אם זה מפריע לך אל תעשי תסרוקות מתוחות
ממש לא. אני אוהבת מצח גבוה מאשר נמוך מדי.. לי יש גבוה הוא כאילו בינוני-גבוה. שנאתי אותו והיום אני הכי אוהבת אותו.. תעשי שביל באמצע זה מסתיר אותו כזה.
ממש לא.
אבל אם את לא אוהבת אז את יכולה לעשות פוני.
באותו הנושא: