5 תשובות
בקריאת שמע יש ברכות, ולכן צריך לקרוא את השמע ישראל בלי הברכות, כי עבר הזמן של קריאת שמע, וגם רוב הבנות לא מברכות את הברכות של שמע ישראל, כי זאת מצווה שהזמן גרמה.
שואל השאלה:
איזה ברכות יש בקריאת שמע של שחרית חוץ מ''גאל ישראל''?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת ללא ברכות??
אנונימית
אפשר להתפלל, רק לקרוא קראת שמע ללא ברכות.
בטח שאפשר עד 12 בצהריים