3 תשובות
חוק הוצאת דיבה הוא פשוט. אם אתה טוען על אדם דבר שהוא פוגע בו ובשמו הטוב, אתה צריך להוכיח שזה אמת.
אם לא הוכחת שזה באמת כך, אתה עלול לשלם לו פיצוי.
ומכאן לחושפי שחיתויות. אם אין לך הוכחות, אל תספר כלום. אם יש לך הוכחות, אז אתה לא מסתכן.
אם לא הוכחת שזה באמת כך, אתה עלול לשלם לו פיצוי.
ומכאן לחושפי שחיתויות. אם אין לך הוכחות, אל תספר כלום. אם יש לך הוכחות, אז אתה לא מסתכן.
שואל השאלה:
למה שיהיה כזה חוק ועוד בכזאת עוצמה וכולי?!
למה שיהיה כזה חוק ועוד בכזאת עוצמה וכולי?!
אנונימי
כי זה מגן עלי ועלייך.
אם כל אחד יכול להמציא על השני דברים, את יכולה לאבד את מקום העבודה שלך ואת חיי הנישואין שלך לדוגמא, בגלל שמישהו פירסם עליך משהו שקרי. אנשים התאבדו בגלל דברים כאלו.
אם כל אחד יכול להמציא על השני דברים, את יכולה לאבד את מקום העבודה שלך ואת חיי הנישואין שלך לדוגמא, בגלל שמישהו פירסם עליך משהו שקרי. אנשים התאבדו בגלל דברים כאלו.
באותו הנושא: