6 תשובות
תראי, זה לא מזנה אם את טיפה יותר מלאה או פחות מקובלת - הוא יאהב אותך ככה.. אם הוא יושב לבד תבואי תתישבי ליידו ותראי מה קורה.. אולי הוא גם לא בא כי הוא אומר אני מתבייש? אולי אתם הוא מרגיש אותו דבר? אין לך מה להפסיד, הוא לא יצחק עליך כי את באה לשבת ליידו, זה רגיל וזה נורמלי. אני מכירה את זה שכל דבר שאתה רוצה לעשות לייד מישהו שאתה אוהב נראה מוזר אבל בעצם אתה עושה את זה גם לייד כל אחד אחר.. תנסי לדבר איתו, כי לפי מה שהוא עשה הוא בטח מעוניין.. תתיחסי אליו רגיל.. את תיראי שיהיה משהו
אנונימית
תקשיבי אני חושבת שאם עכשיו אתם לא ביחד ולא לבד.. ונראה שאת באמת בעניין שלו, אז לא יקרה כלום אם תנסי. הרי אם אתם לא מכירים אחד את השני, לא יקרה שום דבר אם תנסי להתקרב אליו (ולפי דעתי הוא דיי רוצה את זה, כי הרי הוא הציע פעם אחת שתדברו). אם תנסי להתקרב וילך לכם - נהדר (:
אם לא, לא קרה כלום. הרי זה לא שהוא ידיד קרוב קרוב שלך עכשיו (ממה שהבנתי), כך שאין לך מה להפסיד.
תקשיבי את חייבת למצוא את הביטחון עצמי שלך! אל תתביישי, כי מי שמתבייש מתייבש! תעשי את הצעד הראשון את, מה כבר יקרה אז הוא יגיד לך שהוא לא בעניין.. אז מה? יש עוד מלא דגים בים אבל אם הוא יגיד לך כן? ובאמת הוא גם בעניין שלך תרוויחי מאוד. לדוגמא גם חברה שלי הייתה נורא ביישנית בחטיבה ואז בתיכון היא הציעה חברות לאיזה ילד שהיא אהבה (שבמקרה היה גם בין המקובלים) ויצא שגם הוא אהב אותה אבל לא ידע איך כולם יגיבו לזה אבל הם הלכו על זה והם היו חברים שנה וחצי, אחרי זה חברה שלי קיבלה מלא ביטחון עצמי וכרגע היא נמצאת במערכת יחסים של שנתיים!
את חייבת להפסיק להיות ביישנית! קודם תעשי את זה ואז הכל יסתדר לך! את תראי (;
אין לך מה להתבייש, אין לך למה לחכות שהוא יגיד לך.
אולי הוא מתבייש גם, תוכלי את לעשות את הצעד הזה ולבוא ולשבת לדבר איתו.
זה לא כזה נורא לנסות ולראות מה יצא..:)
לפעמים הוא מראה לי שהוא בעניין שלי, אבל אני חושבת שהוא קצת מתבייש להיות איתי, ביום שני ראינו סרט בכיתה אז הוא אמר לי מה רצית קודם? ואז אמרתי לו כלום.. ואז הוא אמר לי בואי שבי איתי.. ודיברנו כל השיעור והיה לי ממש כיף, ואז אחרי השיעור הוא הלך ובשיעור אחרכך הוא הבריז ובסוף היום הוא לא אמר לי שלום ולא כלום. אני די מלאה ופחות מקובלת ממנו.
אני ממש רוצה להכיר אותו יותר, ושהוא יכיר אותי, אבל אני מתביישת לבוא ולהתיישב לידו ולדבר איתו, הוא יושב לבד רוב השיעורים ואני ממש רוצה לשבת לידו ושהוא יגיד לו בואי שבי איתי אבל אני לא יודעת איך. מחר יש לנו איזה שעה קטיף, תרומה לקהילה, בבית ספר, ואני לא יודעת מה לעשות, להתקרב אליו, או איך לגרום לו לבוא ולדבר איתו למרות הביישנות והחברים והכל?
סורי על החפירה:)
באותו הנושא: