התחברות
הרשמה
אני רוצה להיות אדריכלית נוף/פנים, אני יוכח לעבוד בארצות הברית?
11 באוקטובר 2015, 18:25
ארה"ב
ארצות הברית
חו"ל
תשובה אחת
אם תשיגי אזרחות, אשרת עבודה או גרין קארד ויהיה לך את הכלים הדרושים לעבודה בתחום (תואר, ידע, ותק, ניסיון)
ר
רוקיסט
באותו הנושא:
אם אני רוצה להיות מעצבת חוץ או אדריכלית לאיזה מגמות כדאי לי ללכת? אני רוצה לפיזיקה ולאומנות, זה טוב?
מה לגעתכם עדיף להיות נמוכה עם פנים ממש יפות או להיות גבוהה עם פנים סבבה?
אתם להיות יכולים אומרים לסטיפס עושים סטיפס באנגלית מפני שהעברית שלי להיות לא טובה
איך חוסמים אנשים בגלקסי 5j אין הגדרות שיחה כלומר איך חוסמים שאיש ספציפי לא יוכח להתקשר..
לא מצליחה להקיא - אכלתי לפני עשרים דקות, ואני רוצה להקיא, ואני לא מצליחה. יכול להיות בגלל שהאוכל לא התעכל?
בתכלס, כל הבנות רוצות להיות גבוהות, בחורות נמוכות סתם מתמרמרות ומעמידות פנים שהכי כיף להיות נמוכה. אני טועה?
מישהו יודע מה פירוש המונח "אבן ראשה " - חוץ ממשמעותו האדריכלית? תודה.
יש כאן בנות דתיות שהן רק כלפי חוץ ככה ובפנים הם לא רוצות להיות ככה?
מה עדיף להיות שמן אבל עם פנים יפות או רזה אבל עם פנים לא, יפות?
להפוך את הפנים לבהירות יותר - איך אפשר להלבין בפנים? אני רוצה להיות יותר לבנה בפנים!
אם יש לי פנים יפות וגוף יפה, אבל אני מטר 62 עדיין אוכל להיות דוגמנית?