6 תשובות
אל תייחסי לרגשות ותמשיכי לאכול
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני כולי בוכה פה נמאס לי כבר
אנונימית
תרגעי, לא קרה כלום, לאכול זה דבר טבעי ואת לא צריכה להילחץ מזה, את יכולה גם לאכול בריא ולשמור על תזונה נכונה ולא להשמין:)
E1
שואל השאלה:
אתם לא תבינו מה אני מרגישה עכשיו...
אנונימית
שואל השאלה:
אממ אוקי אבל לא נראלי אתה מכיר אותי
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה תענה
אנונימית